loading...
امیر تیتان
امیر بازدید : 685 چهارشنبه 25 اسفند 1395 نظرات (0)

نحوه انتخاب و ست لباس مهمانی

چگونه لباس مهمانی مناسب انتخاب کنیم؟

اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن - لباسهای شیک روز modellebas-rooz.persianblog.ir/post/65/ اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن. نویسنده: عاطفه طوقانیان - دوشنبه ٢٧ دی ،۱۳٩٥. اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن. حتما از سایت های زیبای زیر دیدن نمایید .

حتما این موقعیت برای شما آشنا است که به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اید و نشسته و به کمد لباس های خود زل زده اید و تصور می کنید که چیزی برای پوشیدن ندارید.برای مهمانی های آخر هفته و داشتن استایلی شیک و جلوه گر چه رنگ هایی را انتخاب می کنید؟

نحوه اتنخاب لباس مجلسی بر اساس رنگ پوست و فرم بدن - ماوی مدل www.mavimodel.com/fa/NEWSVIEW/7 چطور ‌یک لباس با رنگی مناسب که به ما بیاید را برای مهمانی انتخاب کنیم ؟ ... ندارید اما می‌خواهید لباسی بپوشید که شما را قد بلند نشان دهد ، بهتر است از لباس‌های دکلته ...لباس مهمانی

لباس مهمانی و ظرافت های مخصو ص به آن که زیبایی در زنان را چند برابر میکند .


1 – انتخاب لباس قرمز یا مشکی کوتاه همیشه عالی است و هیچوقت با پوشیدن چنین لباسی بد و نامناسب به نظر نمیرسید.

لباس مهمانی

بایگانی‌ها ست لباس مهمانی - مد روز و زیور آلات - نیک صالحی www.niksalehi.com/moderooz/tag/ست-لباس-مهمانی شیک ترین ست لباس مهمانی / به سبک کیم کارداشیان برای مهمانی ها ست کنید+تصویر ... نحوه لباس پوشیدن خانم های چاق ... نحوه انتخاب کفشهای باکیفیت +تصاویر ...

لباس مهمانی مناسب و پوشیده

2 – لباس مجلسی و تجملی خود را با لباسهای معمولی ترکیب کنید. یک بلوز خیلی شیک را با شلوار جین بپوشید یا یک شلوار فلانل ( نوعی پارچه پشمی ) خاکستری را با تاپ ابریشمی ست کنید. یک لباس میهمانی فوری!

 نحوه انتخاب و ست لباس مهمانی - osmano man - efeel.ir osmano98.efeel.ir/نحوه-انتخاب-و-ست-لباس-مهمانی.html ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آقا تا دید و بازدیدهای نوروزی شروع نشده تکلیف ماچ ها رو روشن کنید ، بالاخره باید سه بار ببوسیم یا دوبار ؟ * * * * مبارکتر شب و خرمترین روز / به ... نحوه انتخاب لباس برای خانم های چاق - چی بپوشم chibepoosham.com/plus-size-women-tips/ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نحوه انتخاب لباس برای خانم های چاق، خانم های چاق به علت نوع فیزیک بدنی خود ... اگر قراره به یک مهمانی برید و خیلی نمیدونید که چی بپوشید که خوشتیپ ... همچنین با توجه به فرم بدنی تان می تونید با کت زنانه مجلسی آن را ست کنید.

3 – چیزهایی را که هیچوقت با هم نمیپوشید، با هم ست کنید تا ظاهری کاملا متفاوت خلق کنید.

4 – اگر قرار است برای میهمانی لباس بخرید، سعی کنید لباس ویژه و خاصی بخرید که بتوانید آن را بیشتر از یک میهمانی بپوشید و تا مدتی بتوانید از آن استفاده کنید و مد باشد.

 

5 – یک کیف یا کفش مد روز خود به خود ظاهر شما را به روز میکند. برای جاذبه بیشتر میتوانید کفش براق ساتن را امتحان کنید.

6 – لباس، کفش، کیف و سایر لوازم جانبی براق و فلزی نمونه هایی کلاسیک و مد هستند و در سراسر سال قابل استفاده است.

 

7 – کت و شلوار را فراموش نکنید. یک کت شلوار رسمی، لباسی بسیار مناسب و عالی برای میهمانی است.

لباس مهمانی

انتخاب لباس مهمانی شیک و ساده

جواهرات و آرایش مناسب:

نحوه انتخاب و ست لباس مهمانی - نمناک namnak.com/نحوه-انتخاب-لباس-مهمانی.p44634 رتبه: ۴٫۳ - ‏۷ نقد لباس مهمانی و روش انتخاب لباس مناسب و لباس مهمانی شیک پوشیده و لباس مهمانی دخترانه و لباس مهمانی برای افراد چاق و لباس باحجاب مهمانی در نمناک.

8 – اولین وسیله تزئینی که باید به آن توجه کنید یک گردنبند زیبا و جذاب است. برای داشتن ظاهری نسبتا کلاسیک میتوانید گردنبندی با سنگهای مصنوعی مات انتخاب کنید.

اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن - آکا www.akairan.com/khanevadeh/mod1/25610.html ست کردن لباس ,ست لباس ,ست لباس بهاره ,ست لباس تابستانه ,ست لباس پاییزه ,ست لباس زمستانه ,ست لباس شب ,ست لباس مجلسی ,ست, اصول ست کردن لباس,مد و ...

لباس مهمانی

5 راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد - ... www.beytoote.com/mode/dress-formal/secrets1-choose1-fashion.html یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید.

لباس مهمانی مناسب و زیبا

نحوه ست کردن لباس برای مهمانی نیمه رسمی - بیتوته www.beytoote.com/mode/dress-formal/set1-semi1-formal1.html اگر میخواهد به یک مهمانی خودمانی بروید و میخواهید تیپی اسپرت و در عین حال شیک و زنانه داشته باشید به نحوه ست کردن و پیشنهادات ما توجه فرمایید. پیشنهاد اول.

لباس مهمانی

9 – دومین جواهری که میتوانید استفاده کنید، یک النگو یا دستبند زیبا است.

نظر فراموش نشه

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 671
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 831
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 93,369
  • بازدید کلی : 1,438,983